Lütfen Bekleyiniz..

Hasar İhbarı - Atlas Mutuel Sigorta

Hasar İhbarı

Hasar İhbarı

Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 5 iş günü içerisinde şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.

Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir. 

Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda;

Acil Yol Yardım, Acil Konut Yardım ve Acil İşyeri Yardım talepleriniz için 7/24 hizmet veren 0850 222 44 40 no’lu acil yardım hattımızı arayabilirsiniz. 

Hasar ihbarı ve diğer hizmetlerimiz için 7/24 hizmet veren Çağrı Merkezi numaramız olan 0850 222 44 40 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilir veya mesai saatleri içerisinde Hasar İhbar Formu linkini tıklayarak ihbarınızı bize ulaştırabilirsiniz. 

Çağrı yolu ile tarafımıza ulaşan ihbarlarda müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
 

  • Poliçe numarası
  • Sigortalı isim ve/veya ünvanı
  • Sigortalının T.C. Kimlik No’su / Vergi No’su
  • Hasar tarihi
  • Hasar saati
  • Hasar yeri
  • Hasarın mahiyeti
  • Tahmini hasar miktarı
  • Başvuru sahibi/sahiplerinin irtibat numaraları
  • Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresi ve irtibat numaraları


Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 222 44 40 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.  

Araç hasarlarınızda sizlere sağlamış olduğumuz anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için web sayfamızda yer alan anlaşmalı servisler linkinden en yakın anlaşmalı servise başvurabilirsiniz.

Genel Müdürlük
Adres:
Akdeniz Mah. Halit Ziya Bulvarı 1353 Sok. No:2 Kat:3 Konak - İZMİR
Tel: +90 232 489 6949
Fax: +90 232 489 6950

Çağrı Merkezi: 0850 222 444 0
İstanbul Bölge Müdürlüğü
Adres:
Esentepe Mahallesi Keskin Kalem Sokak No:17 Arya Plaza K:1 D:2-A Esentepe Şişli - İSTANBUL
Tel: +90 212 963 5052
Fax: +90 212 275 1711

Email: info@atlasmutuel.com.tr